Skontaktuj się z nami! +48 58 351 17 51

biuro@kolagencolway.pl

FAQ

1. Jakie formy płatności dostępne są w sklepie internetowym kolagencolway.pl ?

Za produkty można zapłacić w następujący sposób:
– przelewem bankowym
– przelewem on-line (za pośrednictwem serwisu DotPay)
– kartą kredytową i debetową (za pośrednictwem serwisu DotPay lub PayPal)
– za pobraniem (przy odbiorze przesyłki)

 

2. Czy zakupione produkty objęte są gwarancją?

Gwarancja na sprzedawane produkty wynika z praw z tytułu reklamacji i rękojmi. Oprócz tego wszystkie oferowane produkty objęte są gwarancją producenta 100% jakości.

 

3. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Zamówienia realizowane są na bieżąco. W zależności od wybranej formy przesyłki dostawa następuje zazwyczaj w ciągu 24h od nadania paczki.

 

4. Jakie są formy dostawy przesyłki?

Przesyłki zazwyczaj wysyłane są za pośrednictwem kuriera firmy POCZTEX. Ale na życzenie kupującego możliwa jest wysyłka inną firmą kurierską.

 

5. Czy można sprawdzić status realizacji zamówienia?

Tak, o postępach w przygotowaniu zamówienia informujemy e-mailem oraz za pomocą komunikatów SMS. Status można także sprawdzić logując się na swoje konto w serwisie kolagencolway.pl

 

6. Gdzie mogę znaleźć koszt dostawy?

Koszty dostawy widoczne są w podsumowaniu koszyka. Wystarczy dodać produkt do koszyka i sprawdzić podsumowanie zamówienia.

 

7. Czy produkt można odebrać osobiście w siedzibie firmy?

Tak, kosmetyki można odebrać osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym i ustaleniu szczegółów odbioru.

 

8. Czy jest możliwość otrzymania rabatu dla stałych klientów?

Oczywiście. Doceniamy stałych klientów i właśnie dla nich mamy przygotowany program rabatowy. Już przy pierwszym zamówieniu można otrzymać 20% rabatu na swoje zakupy. Wystarczy tylko dodać „Kartę Rabatową” do koszyka.

 

9. Czy można otrzymać imienną fakturę VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT zarówno dla firm jak i dla osób prywatnych. Wystarczy podać swoje dane w czasie składania zamówienia a w polu „uwagi do zamówienia” zgłosić chęć otrzymania faktury.

 

10.Czy można odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony kosmetyk?

Zgodnie z Ustawą O prawach Konsumenta z dn. 30.05.2014r odstąpienie od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość przysługuje Konsumentowi w terminie 14 dni od zawarcia umowy. O powyższym należy powiadomić operatora strony www.kolagencolway.pl wysyłając formularz odstąpienia od umowy lub zgłosić ten fakt e-mailem na adres: biuro@kolagencoway.pl Ponadto zgodnie z przedmiotową Ustawą odstąpienie od umowy nie przysługuje m.in.: w odniesieniu do umów: „… w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.” Sklep www.kolagencolway.pl nie przyjmuje (w ramach odstąpienia od umowy) przesyłek nadanych w formie wysyłki „za pobraniem”.

Szybki kontakt

biuro@kolagencolway.pl

Zamówienia:
+48 58 351 17 51
+48 735 800 111

Jesteśmy dostępni
w dniach:
poniedziałek – piątek
w godzinach:
9:00 – 17:00